CHRISTMAS TIME

Jahapp. Antar att ni kollat in på min blogg VARJE dag och undrat varför jag inte bloggat, vad jag har hållt på med? höhö. Nämen.. min batteri till datorn har dött och nu har jag faktiskt lyckats vara utan dator en hel vecka, och det borde jag ju få stående applåder för. Men såklart så har jag ju en så underbar telefon som även den har internet, så jag har inte fått lida så mycket som man kan tro.

HUR SOM HELST! Igår jobbade jag min sista dag innan jullov och nu sitter jag här.. men pirr i magen av längtan för att få åka hem! Nu ska jag vara duktig och julstäda och slå in dom sista paketen samt packa! Sååå, vi hyres och säljes efter jul! GOD JUUUUL!!
För några år sedan, när brorsan skulle åka snowboard. Åh vad jag längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0